vrijdag 16 maart 2007

te laat


Sinds de plaatselijke krant in half-formaat verkeerd ligt ie meer dan een uur later in de bus. Met als gevolg dat we beiden regelmatig ongelezen op pad gaan. Ergelijk. Dus heb ik deze week een aantal telefoontjes gepleegd met de zogenaamde klantenservice. En dat helpt verdomde weinig. Eerst wil men mij de krant nabezorgen, waarop ik voor de zoveelste keer duidelijk moet maken dat ik 'm wel heb, alleen veel te laat en dat een tweede, te laat bezorgd, exemplaar weinig uithaalt op een gemiste leeskans, dan krijg ik een hoop beloftes en toespelingen op bezorginspecteurs. Uiteindelijk heb ik de krant nog geen minuut eerder in de bus gehad.
Vanmorgen zag ik de oorzaak Onze "nieuwe" bezorger is geen puberende schoolgaande wildebras, maar een bejaarde man die zijn fiets op de hoek van de straat neerzet en vervolgens op zijn dooie gemakkie de hele straat doorloopt. Echt op zijn gemakkie, over de honderd meter van zijn fiets naar onze brievenbus doet de beste man maar liefst 5 minuten.
Nu hebben Krien en ik een discussie. Ik wil de krant op tijd in de bus, maar Krien vindt het opeens zielig als we over een bejaarde bezorger gaan klagen. Vandaag heb ik dan ook het telefoontje maar even achterwege gelaten, maar maandag om kwart over acht ben ik de eerste die het Beloofserviceaandeklantennummer belt.

2 opmerkingen:

  1. Heb geen bejaarde bezorger maar mijn krant komt sinds zo,n twee maanden ook eigenlijk te laat,niet of s,avonds om 11 uur.ben bang dat er bij de krantenfabriek iets ernstig mis gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij moeten we het verschijnsel nachtkrant gaan introduceren. te koop in de betere nachtwinkel

    BeantwoordenVerwijderen