woensdag 6 april 2011

1 april


Een geslaagde 1 aprilgrap. Op twitter plaatste ik vorige week donderdag een bericht dat ik de volgende dag, samen mijn Krien, naar de ambtenaar van de Burgerlijke Stand zou gaan waar een ja-woord gegeven zou worden. Een stroom van felicitaties volgde. Wat ik er niet bij had geschreven, was dat ik de fotograaf zou zijn van de aangekondigde bruiloft en mijn Krien gezellig de hele dag mee ging. Want wie er gingen er trouwen? Niet Krien en ik, maar twee dolgelukkige overburen van nummer 15. Het was een mooie dag, de bruidegom verraste zijn bruid met een extra kus, kort voor het ja-woord, de familie van de bruid had ook nog iets in petto en het feest ging tot in de late uurtjes door. 














Buur en buuv 15, dat jullie maar lang en gelukkig mogen zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten