donderdag 11 november 2010

Bokkepruik (een treinreis in tweets....)


- Lekker handig, omroepbericht net op moment dat er twee treinen vertrekken. Wat is aan de hand. #ns #fail

 - Oh er is weer eens vertraging. Daar gaat mijn uitspraak. Minimaal 15 minuten...

- En dan gaan we nu ook nog goochelen met perrons. Fijn! #maarnietheus

- Zo nu al drie vertraagde treinen in Koekstad. #ns #fail #blaadjes?

- Had nu ongeveer in Provinciehoofdstad moeten zijn maar in Koekstad nog geen trein te zien

- Koud

- Ja en dan is er een trein maar dan vertrekt die niet. Come on, inmiddels heb ik haast! #fail #ns

- Ah ik zit plots niet meer in een vertraagde trein maar in die van een half uur later. Goed voor de cijfers. #ns #fail

(dan is het een tijdje stil en vangt de terugreis aan)

- Zo dat was een weggegooide middag. De ernstige zedenzaak ging niet door en internet werkte niet in de perskamer. Grrr!

- Ik heb een erg slecht humeur.

- Moet even mijn excuses aanbieden aan collega @nevahmajrim. Was wel erg kortaf. Sorry #meaculpa

- Fijn trein naar 053 wordt ff gehalveerd zodat iedereen moet staan. Dank #ns ben super blij met jullie vandaag. #nietdus #fail 
     
- En nog een noodstop op de koop toe. Dankdank! Namens al die reizigers die nu in het gangpad liggen. #ns #fail 

- Ga ff twexit. Afkoelen. Dat kan goed, het is koud genoeg op het klapbankje 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten