donderdag 25 februari 2010

A true yankee pioneer



"Winnebago Warrior
Brave as old John Wayne
Winnebago Warrior
A true yankee pioneer"

Het is het lied dat in mijn hoofd zit ik vanmorgen wakker word. Al pogoënd in datzelfde hoofd komt het besef dat ik al zeker 25 jaar geen idee heb wat een Winnebago Warrior is. Een korte zoektocht in de wondere wereld van het interweb, dat hadden we natuurlijk niet in 1985, leert dat het gaat om een camper! Nu snap ik het! Nooit te oud om te leren dus. Het maakt het lied niet anders, ik blijf nog wel even dansen door de kamer.

4 opmerkingen:

  1. advocaatje pleitmevrijdonderdag, 25 februari, 2010

    na de eerste tonen van shalalee shalalaa (ik was net te laat) zit dit in mijn hoofd. Dat is erger. Veel erger!

    Coner

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, ik ken die camper hiervan....

    http://www.youtube.com/watch?v=WHWnZtfgFys&feature=related

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik ken hem hiervan :)

    http://www.youtube.com/watch?v=0gTKL3opdlw

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en ik altijd maar denken dat ik als enige geen idee had waar het over ging.... of het nou ging om teksten, literatuur of andere 'belangrijke' zaken. hehe, kan ik ook weer lekker slapen.

    BeantwoordenVerwijderen