vrijdag 22 januari 2010

shiny pants

Centreren
I do have some shiny pants, oh yeah! Het is ook het enige paar dat ik aan kan krijgen, mankhanded als ik ben. Bezoekers van het filmfeest vorig jaar zullen de broek herkennen, inderdaad, de Chad Feldheimer pants. Geen knopen, ggen rits, geen riem, eenhandig op te trekken en net zo eenvoudig andersom.
Ik voel me weer een stap beter. Oefeningen, de heavy painkillers aan de kant en wie weet later vandaag een kort wandelingetje buiten. Ben nog wel steeds moe, genezen kost meer energie dan ik gedacht had. Leer op deze manier steeds weer nieuwe dingen over mijn lichaam, ook bijzonder. En is er straks ook weer eens wat anders te bloggen.

1 opmerking:

  1. advocaatje pleitmevrijvrijdag, 22 januari, 2010

    chad .... goeie herinneringen aan! Met of zonder pruik? LOL

    BeantwoordenVerwijderen