dinsdag 26 mei 2009

tsja



Tsja, toen liep alles anders dan verwacht. Na een tea break blijft het hof lang weg en komt terug met een lijst van onderzoekswensen. De zaak wordt aangehouden en we kunnen naar huis. Een hele dag kwijt voor niets. Pleitmevrij heeft het hof de schrik aangejaagd met zijn 40 pagina's, heb ik zo het vermoeden en de raadsheren en dames hebben wel wat beters te doen. Ik niet, ik zit hier speciaal voor het vuurwerk. Tot nu toe is er weinig nieuws te beluisteren geweest.
De, door Buuf#13 zo verafschuwde, plassen bloed heb ik al vaker zien langskomen en de ontkenning van de Oostblokkistaanse verdachte ken ik ook wel. Net als de verhalen over wegdrukbare lijkvlekken en de invloed van omgevingstemperatuur op de lijkstijfheid.
Nee ik ben benieuwd naar het vuurwerk dat Pleitmevrij in petto heeft. En de eis, zal het 15 jaar zijn of 12? Ik gok op 15. Nu heb ik niks. Hoogstens dat ik op tijd klaar ben, maar ja, dat gaat weer verloren als we met PMV en zijn kantoorgenote Laatmijtochrijden (we proberen ff wat) even bij Dudok een korte eenglazige nazit doen.
De terugweg wordt, ondanks een volledig alcoholvrije bestuurder, een hele lange. Zowel de aanwijzingen van de Zuiderbuurse dame op de navigatiemachine als de aanwijzingen van de routedeskundigen negeert hij, zodat we een mooie rit maken door het prachtige Torenstad. Uiteindelijk belanden we wel in Twickeldorp en mag ik even mezelf vermaken met het wachten op de trein naar huis.
Hoe dat ging zie je later nog hier.

1 opmerking: