woensdag 29 oktober 2008

mist


Eén hele graad geeft de thermometer aan. Eén graad Celsius! Op de grond vriest het, een dun laagje ijs ligt op plassen water. Wauw! Ik had het gisteren koud, maar het lijkt nu wel alsof de herfst plots plaats maakt voor de winter. Ik heb daar geen problemen mee, als de winter net zo snel weer plaats maakt voor de lente is het goed. Ik denk dat ik zo eens ga kijken of ik een hondvrije fietsroute kan vinden voor een lekker fris rondje.

Ook zo koud? Misschien dat deze liedjes je een beetje kunnen verwarmen...

Catherine Howe - On a misty morning

Digital Mystikz - Misty Winter

Rolling Stones - Misty road

Built for the Sea - Baby Its Cold Outside

Katy Perry - Hot n’ Cold

WOW - Icy Cold (Bumblebeez remix)

Blind Willie Johnson - Dark Was The Night, Cold Was The Ground

The Apples in Stereo - (Baby It’s) So Cold


Geen opmerkingen:

Een reactie posten