woensdag 17 september 2008

zinnetje


Bij de drogist sta ik in de rij voor de kassa. Ik hoor de kassamevrouw iedereen iets vragen. Het klinkt steeds hetzelfde, maar ik versta het niet, het komt er op de automatische piloot uit. Ik ben niet de enige merk ik. De mensen voor zijn evenzeer in verwarring. Dan ben ik bijna aan de beurt. Als ze de klant voor mij helpt versta ik wat ze zegt. "Heeft u alles kunnen vinden?" vraagt ze. Arm mens, ze moet dat van haar baas iedereen vragen.
Dan ben ik aan de beurt om mijn aspirientjes af te rekeken. "Heeft u alles kun....". Ze slikt haar vraag in en gaat verder; "heeft u ook vragen over dit product?" Vraag twee van het lijstje vermoed ik en ik antwoord "nee hoor en ik heb ook alles kunnen vinden!" Ze kijkt verschrikt op, verschiet van kleur en frommelt snel de kassabon in mijn hand. Dan helpt ze volgende klant. "Heeft u alles kunnen vinden.......?"

1 opmerking:

  1. Ik moet heel erg vreemd hebben gekeken toen ze mij vroeg of ik nog vragen had over het blikje kattenvoer dat ik kocht.

    BeantwoordenVerwijderen