woensdag 10 september 2008

wow!


Ondertussen raakt de verdoving wat uitgewerkt. Ik heb al een dikke roze pil naar binnen gewerkt, want het gaat straks "heel erg pijn doen". Aldus de tandarts. "Want ik heb verschrikkelijk in het tandvlees moeten wroeten en ben er natuurlijk met de boor ook flink langs gegaan".
Ik heb net anderhalf uur bij de beste man in de stoel gelegen. Voor een fikse verbouwing/reddingspoging van mijn linkerondergebit. Anderhalf uur, een hele lading verdovingsspuiten, al was het maar om het bloeden te stoppen, ik weet niet hoeveel afdrukken, enorm vies smakende handelingen, foto's en on top of that, een humoristische tandarts. Een zware ochtend dus.
Over twee weken weet ik of het "de technieker" gelukt is om een mooie oplossing te maken. Dan weet ik hoe het er uit gaat zien, wat het wordt, kortom, of ik me nog op straat kan vertonen. Kortom, KWW.

2 opmerkingen: