woensdag 10 september 2008

handig


Deze maand is de landelijke campagne begonnen "klein bedrag, pinnen mag!". Handig, ik ben een van die mensen die bijna nooit meer cash op zak heeft en alles pint. Geen rare afrondingen van bedragen meer, geen gehannes met wisselgeld, een knip vol stuivers en dubbeltjes. Het wordt wel lastig als er een landelijke pinstoring is, zoals op dit moment. In de supermarkten is het akelig leeg en als er al wat op de band ligt, zijn het slechts een paar kleine dingetjes. Zelf was ik blij dat ik nog een paar eurostukken in de knip had, kon ik een paar noodzakelijke inkopen (ondanks een dikke kaak ben ik mobieler dan Krien die nog steeds gepijnigd op de bank bivakeert) in ieder geval doen. Een pak melk, voor de brinta die ik nu ga eten, het echte kauwwerk zit er vandaag nog niet in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten