woensdag 16 juli 2008


Het gaat fantastisch! Er staat een lekker windje, vandaar dat ik tot twee keer toe Industriestad tegenwinds binnenfiets. Dan schiet ik richting Höksebargen, gewoon langs de grote weg. Achter me ontwaar ik een een groep van zeker twintig wielrenners, ze dezelfde richting op. Ik demareer en hoop dat de uitkomst niet hetzelfde zal zijn als vandaag in de Tour, waar de ontsnapte vlak voor de meet aan gort wordt gereden. Het lukt, ik zie de groep nog een tijd in de verte en dan verdijnen ze uit mijn blikveld.


De teller gaat steeds verder omhoog, ik voel de pijn in mijn benen en weet dat ze super zijn. Ik race door en vlieg langs de grenswinkel de grens over richting huis. Met 55 km achter de rug en een gemiddelde van 31.73 ben ik bijzonder tevreden.

2 opmerkingen:

  1. Het nieuws vandaag volgende mag je inderdaad hopen dat de uitslag niet dezelfde wordt van de tour...

    BeantwoordenVerwijderen