woensdag 16 juli 2008

lekker

Zou ik bijna deze vergeten...


Een simpel sms-je is genoeg. Mr.T-Rex is direct om als ik hem bericht een grote pan pasta te gaan klaarmaken en of hij maar aan wil schuiven zodat Mrs. T-Rex om vijf uur aan de rosé kan.


Het is een mooi moment om weer eens wat nieuwe pilsners aan een smaaktest te onderwerpen. Plezierig bijkomstigheid van een gezellig samenzijn.


Ook Krien deed een smaaktest, nadat de fles rosé leeg is, gaat de voorraad rosébier er aan. Griebels, ik drink nog liever een kriek of cola dan aan de rosébier te gaan.

(en dat zou Buuv ook moeten weten...)

2 opmerkingen:

  1. lekker hoor rose-bier volgende keer weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En voor de verandering een keer niet op de schutting of het dak.

    Hoe vertel ik dat mijn vrienden?

    BeantwoordenVerwijderen