woensdag 29 augustus 2007

990

Het aftellen is begonnen. Blog nummer negenhonderdnegentig. Nog tien blogs en dan ben ik aan de duizend!


Daarom een nieuwe uitdaging. Vertel mij waar jij wil dat het duizendste feestblog over gaat? Wil je een haiku? Een fotoloos logje? De kleur van mijn onderbroek weten? Een feestelijke download top 25? Een lekkere kaaspannenkoek? Zeg het me en wie weet vieren we het op deze plek. Net naast het bordje "niet eten of drinken bij de waterval".

Want geloof me, het staat er niet voor niets. Op marktdag is deze waterval in een sportwinkel een geliefd plekje om het visje te verorberen.

2 opmerkingen:

  1. Het wordt wel weer eens tijd voor een dansje, lijkt me. Op het Ei van Ko bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een Kunstzinning foto- of filmproject met alle ingredienten die jouw leven zo boeiend maken (SuperSoakers, Grasmaaiers, Oosterbuurs bier-mit-Wahnsinn-gratis-beilagen-dazu etc.)

    BeantwoordenVerwijderen