zaterdag 17 februari 2007

45 punten



Ik had de laagste score van de avond. Mijn tweede beurt tijdens de derde ronde van het straatsjoelcompetitiegebeuren2007avond liep voor geen meter. De stenen voor de 1 botsten ter hoogte van de 2 tegen de zijkant, mijn pogingen om iets in de 3 of 4 te krijgen mislukten jammerlijk. Hoe het kon, ik begreep het niet meteen, maar er zat wel iets dwars of in de weg. Stoorzenders.
Buuf#13 schoot te hulp en legde meteen de vinger op de zere plek. Mijn teammaatje Krien en concurent Buuf Krattenstapelaar haalden mij uit de concentratie. En dus stuurde Buuf#13 ze weg. Dat ze dat goed kon bleek wel uit het feit dat mijn score daarna steeg. Niet tot ongekende hoogte of gewoon 148, maar het ging wel beter. En daar ging het uiteindelijk om. En om in je eerste seizoen als een bakloze beginnelingenteam onderaan te staan is ook niet erg. Vind ik.

En verder? Er waren hele hoge scores, winnaars en verliezers en spierpijn in de armen van het gooien.

En voor de liefhebbers een mooi plaatje met strijkgoed...

2 opmerkingen: