donderdag 21 september 2006

reesavond


Tijdens de kluphuismeeting kwam het eruit. Ik fiets te hard! "Met 35 door het Dorp heen of tussen de weilanden door is echt te gortig" aldus buurman Krattenstapelaar. "En of ik wel had gemerkt dat ik 'm bijna in de sloot had gereden". Nee dus. Ik zat voorop, met een zere nek en schouders, dus achterom kijken zat er niet in. En met die flappers van mij hoor ik niets van achter, alleen de wind die langsruist. Zal me moeten aanpassen aan de andere benen denk ik. Of een teller op de fiets bouwen zodat ik de snelheid in de gaten kan houden.
Ondertussen is bekend geworden dat we dit voorjaar uitbreiding van de klup krijgen. Buurmanvan#13 heeft dat gisteravond bevestigd. En da's mooi. Hebben we meteen een legende en enorm stuk ervaring erbij in de klup. Buurmanvan#13 is voormalig reesfietskampioen, nationaal, Europees en internationaal. Jaja. Onder het genot van een glaasje witte wijn praatte hij honderduit over uitgeboorde fietsen, korte en lange spieren, tijdritten, baanrennen en ga zo maar door. Dat werkte, aan de kluphuisbar gezeten, zo inspirerend op de overige klupgenoten dat we spontaan besloten om in 2008 de Vaderlandsche Berg te gaan beklimmen. U hoort dus nog van ons!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten