woensdag 20 september 2006

digi (beet?)

met echt tv geluid!!!
Tussen 12 en 5 zou het komen.Het pakketje waar ik op zat te wachten. Even na half 1 was het er al. Mooi op tijd dus, al kwam de bijbehorende opmerking niet over bij de bezorgster die alleen mijn handtekening wilde (ben ik beroemd???).
Volgens de meneer aan de telefoon was het allemaal gemakkelijk. Dus ik ga er zo maar eens beginnen. Kabeltjes aansluiten enzo. En wie weet heb ik straks gewoon digitale televisie. En anders mag ik vast wel bij jou kijken...

4 opmerkingen:

  1. Als ik de zin: "Och het zooo makkelijk" alleen maar hoor, dan weet ik al genoeg! Maaruh... is het gelukt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik de zin: "Och het zooo makkelijk" alleen maar hoor, dan weet ik al genoeg! Maaruh... is het gelukt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. denk dat jansk alle geluk en ondersteuning kan gebruiken bij deze klus. vandaar denk ik dubbel dus

    BeantwoordenVerwijderen