woensdag 20 september 2006

fietswarm

met fietsliedje!!!!
Vanavond zou wel eens de laatste woensdagavondfietkluptocht kunnen zijn. Niet omdat de klup ermee stopt, in tegendeel. Nee het zijn andere omstandigheden die ons dwingen tot maatregelen. In klupverband fietsen vereist bijvoorbeeld een vorm van goed zicht. Net als een vorm van goed gezien worden. En daar zit het 'm dan ook. Want per avond kunnen we bijna aftellen hoe laat de grote donkerte komt. Vanavond, zo met het zonnetje, schat ik 'm in op een uur of kwart voor acht. En da's voor een tocht die start om 6 uur best krap.
Vanaf binnenkort fietsen we dan ook op de zaterdagochtend. Wat mij betreft ook als het wat kouder wordt. Met mijn laatste inkopen bij een plaatselijke grootgrutter kan ik er in ieder geval weer even tegen. Qua warmte dan. En de woensdagavond? Die houden we dan toch gewoon als klupavond...

1 opmerking:

  1. goh er schijnen meer klupleden te zijn die wintervachtjes voor het fietsen hebben gekocht bij "die Duitse winkel vlakbij de indoorfietsklup"(ik noem geen namen hoor..)

    BeantwoordenVerwijderen