zondag 26 september 2010

AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!


Ik voel de aarde onder me verdwijnen en maak een diepe val. Mijn hart bonkt in de keel terwijl ik wanhopig naar lucht hap en tegelijkertijd mijn maag in bedwang moet houden. Een dagje Moviepark, aan de andere kant van de grens met een fijne klup mensen. Op uitnodiging van Bledders, die daar tegenwoordig werkt en vrijkaarten regelde. Mooi weer, wilde attracties, grenzen opgezocht, gelachen, nog harder gelachen, heel veel foto's gemaakt, heel hard gegild, het was een superdag. Een verslag van het moment dat ik nog durfde mijn telefoon vast te houden en hem toen niet meer weg kon doen. En inderdaad, dat speenvarken, dat ben ik. Daar schaam ik me ook niet voor....


(de rest van de belevenissen van de afgelopen volgepakte dagen volgen later nog)

1 opmerking: