vrijdag 12 februari 2010

koffie

Krien moet naar de Beschuitstadse rechtbank. Een lange dag autorovers/overvallers, wilde achtervolgingen en schietparijen. Ik wil best mee, maar een hele dag hou ik niet vol met mijn arm. Omdat ik het sneu vind dat ze de hele dag alleen in zaal D moet zitten schakel ik Big Ben in.
Big Ben is een van de aardigste mensen die ik ken. Deze agent van de parketpolitie brengt mij vaak een bakkie leut als ik in de perskamer zit en onlangs had ik hem nog aan de telefoon omdat hij zich zorgen maakte om mijn afwezigheid in zaal D.

Ik sms Big Ben dan ook en vraag hem of hij deze dag een beetje voor Krien wil zorgen. Dat doet hij. Kopjes koffie, smsjes met mededelingen dat ze stukken harder werkt dan ik, het komt helemaal goed. Krien heeft een goede dag. Op haar nieuwe laptopje en met gebruik van mijn dongel, tikt ze er lustig op los en draait een keurig item voor tv in elkaar. Mooi.

2 opmerkingen:

  1. Zie je wel vrouwen werken toch harder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zei al langer dat Krien rechtbankverslaggever moet worden.

    hjv

    BeantwoordenVerwijderen