maandag 22 februari 2010

breuk


Op school was ik niet echt goed in breuken, dus ik hoop dat ik het hier wel goed heb aangegeven. Vanmorgen dus controle gehad in het hospitaal. Met foto's. Dus de haren gekamd, mijn mooiste T-shirt aangetrokken en dat allemaal vergeefs. Want de assistente mocht de foto's maken, waardoor ik twee keer een striptease mocht uitvoeren omdat de eerste mislukte, de foto was al verzonden voordat ik kon kijken en even later zat ik opnieuw in mijn blote bast, die er vanwege de aangekomen kilo's niet heel fraai uitziet, in een wachtkamer.
Het nieuws is echter wel goed. Er is duidelijk te zien dat er botaangroei is, dat de twee helften weer aan elkaar vast groeien. De stand is nog niet helemaal goed, oomdat mijn schouderspieren flink geslonken zijn. Minder mooi, maar wel verwacht, ik ben nog wel zes weken bezig voordat alles weer helemaal goed is en ik hopelijk weer volledige beweging heb. Dan ga ik ook opnieuw op de foto. Tot die tijd veel fysio waarbij ik ook boven mijn hoofd mag met de arm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten