zaterdag 23 januari 2010

volleybal


Van je (fiets)vrienden moet je het hebben. Dat blijkt wel als ik vrijdagavond midden in een gymzaal wordt neergezet bij een vriendschappelijk volleybalwedstrijdje. Ik wordt even in tenue gedrapeerd en de wedstrijd begint. Fijn om er even tussenuit te zijn, even een ander uitzicht dan vanuit de woonkamer.
Het gaat beter met me. Met de dag voel ik me lekkerder. De arm blijft natuurlijk zeuren en mijn nek is stijf van die domme sling, ontspannen zitten is er nog niet bij. Maar ik slaap beter en rustiger en kan me steeds beter bewegen.
Honderd procent ben ik nog lang niet, hoe fijn het ook is om er even tussenuit te zijn, ik ben na een tweetal wedstrijdjes en een korte nazit doodop en moet naar huis. Kleine stapjes en dan straks weer superfit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten