dinsdag 19 januari 2010

revalidatie



Na het goede nieuws van gisteren, in behandelpoli 19 heb ik niemand horen praten over pennen en schroeven, is het voorzichtig tijd voor revalidatie. Oftewel pijn. Want pijn doet het op het moment dat de arm uit de sling gaat. De eerste keer schrik ik me dan ook kapot.
Niet alleen zijn de spieren verkrampt na anderhalve week onbewegelijkheid, zit er nog steeds een voelbare breuk in het bot, al voelt het inmiddels wat beter aan, maar een flinke bloeduitstorting en vochtophoping maakt de arm twee keer zo zwaar. Het strekken van de arm kost moeite en het optillen van de onderarm gaat bijna niet. Na de paar simpele oefeningetjes ben ik doodmoe.
Voorzichtig zijn, rust en doorzetten is het devies voor de komende weken. Wish me luck!

3 opmerkingen:

  1. Als jij dat graag wilt wish ik jouw luck:)
    Goed je oefeningen doen, heb je tijd zat voor want fietsen zit er voorlopig niet in.
    Kunt je tijd natuurlijk ook goed besteden met het brouwen van je overheerlijke biertjes.
    grtz soldaataltijdaankop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met 2 van die fysio katten gaat het nog beter. Maar je doet het goed, ga zo door my dear.Zo word je nog bodybuilder met al die armspieroefeningen, goed voor een volgend beroep nl uitsmijter bij de rechtbank.
    Torenstadma

    BeantwoordenVerwijderen