zondag 17 januari 2010

aanslag?


Na het lezen van onderstaande mail en een nachtelijke slapeloze reconstructie wordt allemaal wat duidelijker. Ik ben het slachtoffer van een aanslag! Ga maar na, ik ben naar links gevallen, mijn fiets lag met het voorwiel naar de straatkant, ik ben niet uitgegleden, maar het slachtoffer van een bermbom!

Hallo Harm Job,

Uit doorgaans welingelichte bron heb ik vernomen dat je gewond bent geraakt na een bezoek aan een Landgenoot die nauwe contacten in Afganistan heeft. Als bestuurslid, belast met buitenlandse zaken, lijkt het me van groot belang om te onderzoeken of er hier sprake is geweest van een terroristische aanslag. Mochten er inderdaad verdenkingen in die richting gaan, dan overweeg ik om binnen het bestuur met een voorstel te komen om een onderzoekscommissie in te stellen. Wellicht komen we hierop terug bij de jaarvergadering.
Mocht jij echter nu al denken: "Met de kennis van nu, had ik destijds andere keuzes gemaakt.", dan verneem ik dat graag.
Rest mij je een spoedig herstel toe te wensen,

Sterkte en tot ziens,

Euf
Bstuurslid buitenlandse zaken Zondagse Fietsklup

2 opmerkingen:

  1. advocaatje pleitmevrijmaandag, 18 januari, 2010

    Ja .... de medicijnen werken hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De aanwezigheid van HJ bij ondergetekende had slechts "politieke" grondslagen en geen militaire.
    Ik veroordeel de aanslag dan ook ten volle.
    De waarheid dient boven tafel te komen en niets dient verzwegen te blijven.
    Mogelijk moeten we het proces nog maals overdoen te beginnen met een goede fles Chimay, alleen op afroep weer over een sneeuwdek beschikken van 10 centimeter wordt wat lastiger.
    Misschien toch maar beter om het in de doofpot te stoppen?
    grtz soldaataltijdaankop

    BeantwoordenVerwijderen