donderdag 16 juli 2009

afkicken


Kaco uit Koekstad heeft het goed gezien. Nog anderhalve week en dan wordt het afkicken. Wat, is Harm Job aan de drank, drugs of de gok? Nee, het is de Tour. Ik moet dag in, dag uit kijken. Of het nu gaat om een wandeletappe of een spannende bergrit, de TV moet aan, al is het maar op de achtergrond. Kaco heeft dat goed gezien en kwam gisteren met het ultieme luisterboek voor de Tourjunk, Radio de Muur. Bedankt! Vier cd's vol wielerverhalen en fragmenten uit spannende tijden. Met één ceedee per dag kan ik het na de eindspurt op de Avenue des Champs-Élysées nog een tijdje uitzingen. Ik heb daarnaast nog een prachtig boek met een deeveedeetje vol oude tourbeelden uit Stokbroodkaasenwijnland liggen dus ik denk dat ik eind augustus afgekickt ben. Alhoewel, er is natuurlijk altijd nog YouTube...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten