woensdag 25 februari 2009

Oh Nee!





Als hij door het kattenluik binnenkomt kan ik het al horen. Brombrombrommmmm. En ja hoor, Oli4kat met in zijn bek een mannetjemerel. De lente is net aangebroken en hij heeft de eerste vangst van het jaar al gedaan.
De merel ziet er goed uit, nergens zie ik iets van bloed en ik ga in de achtervolging. Oli4kat vliegt de schutting over, de tuin van Mr. T-Rex in. Voordat ik erachteraan kan vliegen ziet de merel zijn kans schoon. Heel stevig heeft Oli4kat hem niet vast, want hij fladdert eens goed met zijn vleugels en is weg. In zijn kielzog een totaal verbaasde kat.
Tevergeefs.

3 opmerkingen:

  1. "Dan maar een stukje vis" moet hij gedacht hebben aan de laatste foto te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grrrrrrrr.... daarom heeft ie toch een belletje om... misschien toch maar een groter belletje???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook altijd zo zielig voor die vogeltjes...ik ga ze ook altijd redden van mijn Tijger...haha

    BeantwoordenVerwijderen