maandag 26 januari 2009

Onderuit (vernieuwde versie!)


Ben eens overgestapt naar een andere video-uploader, deze video. De kwaliteit van YouTube begon me de laatste tijd tegen te vallen. Vimeo viel mij twee jaar geleden geleden al op toen ik deze prachtige video zag (kijken!). Voorlopig vind ik de kwaliteit een stuk beter, alleen duurt het uploaden 's avonds erg lang. Maar dat is omdat ze dan wakker worden in het land van Obama. Ik denk dus dat ik beide uploaders blijf gebruiken, gratis kost niets ten slotte.
Kijk en vergelijk en deel je mening.

1 opmerking:

  1. Vimeo is idd beter en de player is ook stukken mooier. Alleen voor zorgen dat je niet i.d spitsuren upload ('s avonds); soms wachttijden van 2 uur. Photobuckert heeft sinds kort ook een video-optie.

    BeantwoordenVerwijderen