woensdag 26 november 2008

Rijkshotel


Sinds ik met mijn bol op de kijkbuis ben geweest, blijft de draadtokkel rinkelen. Uit de petoet belt divers gannef mij met tips. Tijd dus voor een kop koffie! Na een uitgebreide controle zitten Krien en ik vanmorgen in de Beschuitstadse krententuin met een heerschap dat of een ongelofelijke kanebraaier met kwatsverhalen is, of een rare kwiet die lekker zit te koekelen. Binnenkort bekijken we of er iets uit komt. Blinde Maupie! In ieder geval een bezoekje dat ik niet snel zal vergeten.
En de koffie? 70 cent voor een bak gruis, griebels!

2 opmerkingen:

  1. Pas maar op dat je niet afgestoft wordt door een zwijntjesjager die op karwei gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je bargoens gaat er zienderogen op vooruit. hulde! Gezellige sfeer hangt er daar hè?

    BeantwoordenVerwijderen