zaterdag 11 oktober 2008

poep in een zakje


Gespot op de Singel. Poep in een zakje. En een verzoek aan hondenuitlaters om daar gebruik van te maken. Overal hangen zakjes en zakken aan de bomen. Eerst dacht ik nog dat het een poging was om de herfst tegen te gaan, elke boom krijgt zijn eigen bladeren terug. Maar het is een actie van bewoners die zo een poeploze speelplek voor de kinderen willen. Beetje vreemde en gevaarlijke speelplek beste mensen, midden op de drukke Singel.


Ik kan de bewoners de volgende keer aanraden om eerst contact te zoeken met Koekstadse Co. Deze afval en geschieddeskundige heeft deze week een belangrijke afvalprijs gewonnen!
(en luister vooral even naar het radiofragment!)
Co van harte!

3 opmerkingen:

  1. Het is dat u het zegt, want ik Koekstad hebben we nog een compleet hondenpoepbeleid inclusief acties, poepzakjes en losloopgebieden in de aanbieding.
    En we zijn nooit te beroerd om onze ervaringen te delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hou je niet voor mogelijk. Ik heb er gisteren ook foto's van gemaakt. Kan ik zaterdag mooi een postje van maken. En bedankt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is maar goed dat ik niet in een dronken bui bij deze grote verleiding in de buurt ben geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen