zondag 14 september 2008

tringtring


Het is al laat op de avond als de bel gaat. In het duister ontwaar ik de krullenbol van Buur#15. "Harm Job, als je nog iets leuks wil voor op je blog, moet je nu even meekomen. Er zit een egeltje bij mij in de tuin!" In mijn pyama (niets nieuws voor mijn buren) loop ik naar de overkant. Inderdaad, er schommelt een egeltje door de tuin. Grappig.
We kletsen nog wat en op #15 gaan ze naar binnen. Uit een ooghoek zie ik de auto van Mr. T-Rex de straat inrijden. Ik besluit ook hem deelgenoot te maken van het natuurverschijnsel in onze straat. Hij schrikt niet van mijn nachtelijke verschijning en even later staan we naar het egeltje te kijken. De Buuf van 17 wordt er ook even bij gehaald en zo heeft iedereen een mooie herrinnering aan deze heldere avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten