donderdag 15 mei 2008

op slot


Tussen alle vakantievoorbereidingen door wordt er ook nog gewerkt. Tot mijn grote verrassing staat er in de perskamer eindelijk de zolang verwachte locker. Vanaf nu alles veilig opbergen in de perskamer, nooit meer slepen met zware tassen door het gebouw. Een tijd geleden heb ik het ding telefonisch uitgezocht met de inhouse-service medewerker. Die hing wanhopig aan de telefoon. "Ik moet zo'n kast bestellen, maar welke wil je?" Grappig.
Maar goed, de tas heb ik vandaag maar niet opgeborgen in de locker. Het was te mooi weer, de verdachten kwamen niet opdagen, advocaten kregen autopech en zaken werden aangehouden of doorverwezen. Verder dan de zaak tegen een nogal domme marktplaatoplichster kwam ik niet. Mevrouw was zonder problemen aan de hand van haar bankrekening te traceren en gaat nu 120 uur voor niets werken en moet haar slachtoffers alles terug betalen. Waarvan is de vraag, schulden en de Stadsbank laten weinig ruimte. Het zal wel zitten worden, met onverminderde schuld. Dom hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten