dinsdag 6 mei 2008


Lekker bijkomen in de zon. Zo zie ik het graag, van de zonnige kant. De koptelefoon heb ik nodig om het hondengeblaf uit de tuin van #18 te weren. Het voormalige Kratenstapelaarmaison heeft lawaaierige nieuwe bewoners. Zo laten ze hun kefbeest de hele dag alleen achter in de tuin. De enkele minuut dat het beest zijn bek houdt is het weldadig stil. Na vier uur gekef is het moeilijk om alles nog van een echte zonnige kant te bekijken.

Coldplay (feat. Michael Stipe) - In the sun

Built To Spill - Kicked It In The Sun

Weezer - Island in the Sun

3 opmerkingen:

  1. Ik heb maandag thuis gewerkt, en ik kan je mededelen dat het gekef heel wat langer dan 4 uur heeft aangehouden.

    Als het nog langer had geduurd had je verslag kunnen doen van een rechtzaak rond de zeer mysterieuze verdwijning van een geliefd huisdier...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ook zo'n buurhond. Klagen hielp niet, en toen heb ik maar ook maar honds gedragen. Toen verhuisden ze uiteindelijk.

    BeantwoordenVerwijderen