vrijdag 1 februari 2008

niet door


Het is echt schering en inslag deze week in de wereld die rechtbank heet. Na het debacle van gisteren vandaag een herhaling van zetten te Beschuitstad. Als ik mij in de ochtend bij de bodebalie vervoeg krijg ik te horen dat er vandaag helemaal geen enkele zaak doorgaat. Alle zaken gaan over de kop en mijn volgeplande dag valt in het water.
Geen viezerikken, geen geweldplegers, geen moordenaars of ongevalveroorzakers. Niets, nada, noppes. Helaas. Vijf minuten later sta ik weer buiten. Ik ga vandaag maar in staking. Voor een betere politie cao, tegen de 1040 uren norm, tegen alles. Bekijk het!



Dan Aykroyd/Tom Hanks/Glen Hughes … - City Of Crime [empeedrie]

Sade - Is It A Crime? [empeedrie]

Tokyo Police Club - A Lesson in Crime [zshare]

The Hourly Radio - Crime Does Pay (Will Eastman blisspop remix)
[zshare]

1 opmerking:

  1. da's mooi dat jij staakt want ik moet dus werken aan die 1040 uren.....
    zeker stiekum je pakje uitzoeken voor feestje volgende week.....

    BeantwoordenVerwijderen