donderdag 14 februari 2008

natte rit


Ik weet het, op de fiets zie ik er niet knap, aantrekkelijk of mooi uit. Eerder het tegenovergestelde, een van inspanning vertrokken kop, schuim op de lippen, snot uit de neus met af en toe een gelukzalige glimlach. Daarom, excuses als u mij vandaag bent tegengekomen en nog niet over de schrik heen bent. Ik kan er niets aan doen, ik blijk nu eenmaal een van die fietsers te zijn bij wie de inspanning van het gelaat valt af te lezen.
Maar goed, het is een stuk slechter dan gisteren, het is vies nat, glad op de weg en bovendien aardig fris. Het geeft niet, mijn rondje heeft er weinig onder te lijden. 30,41 is mijn uiteindelijke gemiddelde, geen verbetering van mijn PR, maar ik had dat met de omstandigheden ook niet verwacht. Dat komt wel weer.

R.E.M. - Falls to Climb



Geen opmerkingen:

Een reactie posten