vrijdag 25 januari 2008

broemkedenkkedokboem!

Krien heeft ochtenddienst, de wekker ging al vroeg af, en ik heb de slaap nog niet kunnen vatten. eindelijk vallen mijn ogen dicht. Als ik net een kwartiertje slaap zit ik rechtop in bed. Van de schrik. Bij Mr. T-Rex begint iemand het huis af te breken. Kaboembengdengbonk klinkt het door het hele huis, Mr. T-Rex krijgt een nieuw raam achter, zucht. Ik ben weer klaarwakker. Even later, ik heb inmiddels maar mijn koptelefoon opgezet en op naar de bank beneden gaan liggen, barst de bom aan de voorkant.
Trrrrrrrrrrrrrrtrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtrrrrrrrrrrrr gaat het. De graafmannetjes zijn bezig met het leggen van de stoep en beginnen wat eerder, het stratenmakersbedrijf dat zou komen, komt niet. En dus moeten de graafheren zelf de stoep leggen en gebruiken hun lawaaimachine dus volop.
Van slapen komt niets meer. Zucht.


Steve Aoki - Refused Noise [empeedrie]



1 opmerking: