maandag 24 december 2007

circusfestival



Circus, ik kan met niet herinneren wanneer ik daar voor het laatst geweest ben. Ik dacht ook altijd dat ik er "helemaal niets aan zou vinden". Vandaag is daar dan toch verandering in gekomen.
Ag-Nes had ons uitgenodigd om mee te gaan naar het Textielstadse Circusfestival. Het was prachtig! Acrobaten die links en rechts door de lucht vlogen, honden, paarden, lama's en olifanten die door de piste stapten, clowns, trapezewerkers, mislukte danspassen, ga maar door. Ik heb urenlang ademloos zitten toekijken op een hard plastick stoeltje. Niet alleen ademloos, ik werd ook gegrepen door de circusmuziek, harde, snelle en valse coverversies van discostampers en Greasefavorieten.
De afsluiter was het grootste spektakel. Ik ga er niets van verklappen, kijk maar naar het filmpje en beeld je een tent vol lawaai en uitlaatgassen en snerpende trompetten. Geniet, dat deed ik ook!

1 opmerking: