zaterdag 13 oktober 2007

schenkdag

"Dan krijgt u er ook nog een kopje van mij bij" hoor ik het vriendelijke kassameisje zeggen. "Wilt u een blauwe, een groene, een gele of een rode?" en ze wijst naar een aantal afgrijselijke kopjes. "Doe mij maar een groene" zeg ik met moeite en ontvang deze kop. Tribal of rimboe, ik weet nog niet hoe ik het design van dit ding moet omschrijven. Ach een gegeven paard valt niet in de bek/mond (doorhalen wat van toepassing is) te kijken en in het kluphuis hebben we er altijd wel wat aan. Tenzij er een lezer is ie graag in het bezit wil komen van deze prachtige mok...




Het zit een beetje in de lucht, dat ik vandaag vulglazen en drinkbekers bekom. Als ik op de schutting Buur#16 film die zijn gras aan het maaien is, komt er vanaf Omavandeoverkant een stapel bierglazen over de schutting. "Voor het kluphuis Harm Job, wil je ze hebben, Gait vindt ze helemaal niets deze glazen". Ik neem ze in dank af. Tuurlijk, ook in het kluphuis sneuvelen wel eens glazen en een beetje standaardisering is ook wel eens handig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten