maandag 15 oktober 2007

oud en nieuw

Ze vond het toch maar niet echt iets. "Racefietsen is echt iets voor mannen" concludeerde ze nadat we samen een rondje hadden gedaan. En "ik vind het een gevaarlijk ding, zo'n fiets, ik durf er niet voluit mee te gaan."


Het leek me een goed idee, Krien op mijn oude fiets en zo samen lekker een stuk reesfietsen. Ze weigerde meteen al om een fietsbroek aan te trekken, er moest maar een dekje over het zadel, maar ze trok wel haar fietsshirt aan. Afgelopen februari gekregen op de verjaardag, maar nu dan eindelijk voor het eerst aan.


Zelf vond ik dat ze het best kon. Op de momenten dat ze wel durfde ging ze mooi mee in de snelheid. De kracht in de benen zit er wel en als ze door zou zetten krijg ik er nog een hele kluif aan. Ben toch bang dat 't er niet van komt, de halve marathon heeft voorrang denk ik. Maar ik vond het wel leuk, met 'n tweeën over de Oosterbuurse weggetjes waar ik zo vaak kom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten