maandag 15 oktober 2007

koud!

Ik kan nog net de guts spinazie met vis en ijssap ontwijken. De vriezer is uit! Nee! Dan begint het me te dagen. Het lauwe bier is niet op temperatuur omdat het er te kort in ligt, nee de stekker is eruit.
Afgelopen woensdag heeft Buurman Krattenstapelaar de bardienst overgenomen tijdens het natmaken van mijn nieuwe fiets. Na afloop heeft hij de sfeerverlichting uitgedaan door de stekker uit het stopcontact te halen. Inderdaad, alle lampjes uit. Maar ook de rest en dus staat de koelvriescombi al vier dagen te dooien. Alles kan weg.



Ik breng hem via een niet al te vriendelijk smsje op de hoogte van zijn vergissing. Een dag later staat hij achter het huis. "Je hebt je vriezer toch leeg?". In het Kluphuis begint hij uit te pakken. Ik denk dat er bij hem thuis niets meer in de vriezer zit, ik moet alles aannemen en wegstoppen. Het is er een, die K.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten