donderdag 27 september 2007

sportstad



Textielstad is sportstad van het jaar geworden. Een verdiende ereplaats. En als sportieve inwoner wil ik mij graag aanmelden om mee te profiteren van de enorme geldprijs die vastzit aan deze verkiezing, een prijs van wel 2000 euro! Ik heb best sportieve ideeën waar deze gelden aan te besteden. Mijn fiets heeft bijvoorbeeld binnenkort wat nieuwe tandwielen en ketting nodig.
En mijn maatschappelijke betrokkenheid bij Textielstad? Ik draag dagelijks op de fiets de vriendelijkheid van deze stad uit. Afgelopen zondag heb ik , gekleed in herkenbare Textielstadse fietskleding, iedereen en alles in het verre westen des lands een vriendelijke groet doen toekomen. Of ik een sportambassadeurschap van mijn schone gemeente ambieer? Ach, als het moet, dan doe ik dat met plezier.

1 opmerking:

  1. Die 2000 euris zijn opgegaan aan 6000 appels en peren voor de ambtenaren!

    BeantwoordenVerwijderen