donderdag 16 augustus 2007

snik...



Geachte H. Job ,Wij hebben uw aanvraag ontvangen voor een vervangende IPOD 5TH GENERATION (LATE 2006). Uw reparatienummer is D127*******. Uit onze eerste onderzoeken blijkt dat de vervanging waarschijnlijk valt onder de garantie, een AppleCare Protection Plan of een ander reparatieprogramma van Apple. Er zijn daarom geen kosten voor u. We zullen u op de hoogte stellen indien we vragen of opmerkingen hebben naar aanleiding van de reparatiedekking.Binnen twee werkdagen zult u de aanwijzingen voor het retourneren van het originele exemplaar ontvangen, inclusief het verpakkingsmateriaal dat u hiervoor kunt gebruiken. Gebruik a.u.b. geen ander verpakkingsmateriaal want als het origineel (serienummer 9C*******R) beschadigd raakt tijdens het verzenden ten gevolge van onbehoorlijke verpakking, komt het niet in aanmerking voor reparatie en krijgt u het ongerepareerd retour. Zend geen andere items mee, zoals koptelefoons, want u zult deze niet meer terugkrijgen. Verzendadres:J*******STRAAT, Textielstad NETHERLANDS. Om te voorkomen dat deze aanvraag voor vervanging wordt geannuleerd, moet u het originele exemplaar binnen tien (10) werkdagen naar Apple terugsturen. Als u geen reparatie meer wenst, gooi de door Apple gestuurde verpakking dan gewoon weg.
U kunt de reparatiestatus online bekijken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten