maandag 27 augustus 2007

penguin


Wat een feest. Afgelopen weekend kreeg ik maar liefst twee pakken met Penguin cookies! Mijn meest favoriete koekjes sinds deze koekjes mijn tienjarige leventje redden tijdens een uitwisseling met een gezin ver weg. Het taalprobleem was te groot, verder dan "yes, no en maybe" kwam ik niet. Resultaat was dat ik mijn gastgezin niet kon uitleggen dat ik hun eetgewoontes niet kon waarderen, witte bonen in tomatensaus en brood met zoute boter. Ik had dus constant trek maar kreeg wel elke dag een aantal van deze fabuleuze koekjes mee.
Nu kan ik er weer van genieten dankzij een fietsdame die 1500 kilometer over
dit eiland fietste en ruimte maakte in haar fietstas. Super! Ik hoop volgend jaar ook op de fiets die kant op te gaan, maak ik extra veel ruimte!

1 opmerking:

  1. Ik weet wat je bedoelt - heb 6 jaar in Engeland gewoont en Penguin is yummie!

    BeantwoordenVerwijderen