woensdag 4 juli 2007

zenuwen


Ondertussen is de verdoving uitgewerkt en kan ik wel onder de bank kruipen. De ingenomen aspirine zal best wat doen, maar veel merk ik er nog niet van. Zelfs het aanslaan van het toetsenbord davert door in mijn linkerkaak. Grr!
Heb vanmorgen een uur in de stoel van de tandarts gelegen voor een echte ouderwetse wortelkanaalbehandeling. Van de behandeling heb ik weinig gemerkt, qua pijn dan. Wel op het moment dat de beste man begon met het opbouwen van het geheel en daarbij bezig ging met het verplaatsen van mijn tandvlees. Tenminste, zo voelde het. Een mond vol gereedschap en kramp in de kaken terwijl ik de neiging om de beste man te slaan of om weg te lopen slechts ternauwernood kan onderdrukken. Gruwelijk. En dan te bedenken dat mijn tandarts me laatst verrastte met de mededeling dat ik nog steeds een verstandskies heb die er in augustus uit moet... Vrijwilligers, iemand die in mijn plaats wil gaan?

3 opmerkingen:

  1. Hoi Neef,
    Misschien kan ik je een beetje troosten, ik ben 3 weken geleden in een week 4x bij zo'n ivoorslager
    geweest ook voor hetzelfde bleek er dus nog een kies ontstoken te zijn. Ben maandag maar weer eens gegaan omdat m'n gezicht weer de vormen van een football begon aan te nemen. Heb nu een zware peniciline kuur en de teller staat op 6x.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. All in the family? Jeetje, sterkte! Zeker omdat een voetbalgezicht niet past vlak voor de start van de Tour de Stokbroodkaasenwijnland...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hebben de franse tanden-repareer-mensen weer een kans gemist....succes

    BeantwoordenVerwijderen