zondag 15 juli 2007

mooie winst


(Gisteren won ik de dagprijs in onze tourcompetitie met een, alleen voor mij niet, onverwachte winst van de Oosterbuurse streekgenoot Gerdemann uit Bommenberendstadt. Nu maak ik weer goede kansen, zie bericht. En bedenk dat deze man ook nog mijn joker (dubbele punten) is.)



ANP290 2 SPO 55 CRIELAARD 941
WIEL15 TOUR KORT; WIELRENNEN-NIEUWS-RASMUSSEN

PROTOUR - RONDE VAN STOKBROODKASENWIJNLAND

TIGNES (ANP) - Michael Rasmussen heeft de zondag de zwaarste
Alpenetappe gewonnen. De klimmer van de Rabobankploeg kwam als
eerste boven op de Montee de Tignes. De Deen reed in de achtste rit
lange tijd vooraan, samen met enkele medevluchters. Op de laatste
helling liet hij die achter.
Door zijn zege heeft Rasmussen de leiding genomen in het
bergklassement. Ook de laatste twee jaar won Rasmussen een
touretappe. Bovendien pakte hij in 2006 de bergtrui.

151742 jul 07

1 opmerking:

  1. wil je nog meet sportieve hoogtepunten bekijken? kijk dan eens op baakse-ruiters.blogspot.com

    ik loop naast mijn schoenen van trotsheid (maar dat zullen jullie al wel begrepen hebben)

    BeantwoordenVerwijderen