dinsdag 26 juni 2007

Vakantieverhalen (2)

Ik moet het ook bekennen, echt een groot verschil maakt het niet. Veel haar zat er ook niet meer op mijn hoofd en meer zou het ook niet worden, echt niet geloof me. Voor een zomerse look kon het wel minder worden. En zo kwam het dat mijn hoofd voor het eerst bedekt werd door een laag scheerschuim en in contact kwam met een scheermes.


Een gladde bol was het resultaat. En, geloof het of niet, ik kon het meteen merken. Lekker fris, ik voelde de wind echt langs mijn bolletje waaien. Ondertussen kan ik het zelf, ben er achter dat glad een grote regelmaat met zich zich mee brengt, maar ik heb er elke keer weer een hoop plezier bij.
En dat ik de volgende dag mijn hoofd verbrandde kwam echt niet door mijn nieuwe kaalheid. Wel door een gebrek aan een goede 50+ sunblock.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten