dinsdag 6 maart 2007

klutskwijt


Af en toe ben ik helemaal de kluts kwijt. Niet de klutser van mijn oma, die staat gewoon op het aanrecht, maar het gevoel. Want het lijkt af en toe wel of ik in de teletijdmachine reis als ik in de trein zit. The Police komt optreden in ons land, in de theaters draait een musical van Doe Maar en als klap op de vuurpijl lees ik ook iets over het terugkeren van de Fabeltjeskrant. Maar we leven toch in 2007? En niet in de jaren zeventig/tachtig? Snap er helemaal niets meer van. Ben toch nog niet zo oud dat ik aan het hersenschimmen ben?

Met live link van The Police...

3 opmerkingen:

  1. en dan heb je het nog niet gehad over de dolly dots, take that, de pointer sisters in welke samenstelling dan ook en boney m.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. met die leuke man in glitterbroek....hij doet wel altijd een leuk dansje, geen idee om eens samen te oefenen?

    BeantwoordenVerwijderen