vrijdag 2 februari 2007

wurm


Ben altijd een beetje op mijn hoede als ik KlaasKat zijn belletje langdurig op één plek hoor. Ga er dan vanuit dat meneer iets in zijn schild voert. Zo ook vanmorgen. Ik ga kijken en zie op de deurmat een grote regenwurm kronkelen. Om de wurm heen draalt een zwart geval. Ik zucht. Was even vergeten dat we met de komst van een kattenluikje in de achterdeur natuurlijk ook van alles binnen krijgen.
Ik heb KlaasKat dus maar even ernstig toegesproken en hem gezegd dat hij geen huisdieren mag houden. Alleen als ie er zelf voor kan zorgen...

2 opmerkingen:

  1. ik denk dat ze samen heel goed kunnen zorgen voor huisdieren, dus veel vogels, muizen en andere leuke beestjes die zich kunnen verstoppen in gordijnen, achter koelkasten en allerlei andere leuke plekjes.
    het scheelt dat ze op een gegeven moment wat ouder (lees) trager worden en al het levende spul vervangen wordt door takjes, dennenappels of gewoon gevonden dode huisdieren....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van mij lusten alleen gewervelden gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen