vrijdag 2 februari 2007

beulentocht


Deze voel ik overal. De 74 kilometers van vanmiddag. Het was ook al donker toen ik de stad weer in fietste, niet zo snel als dat ik er uit vloog, maar wel voldaan. 74 kilometers, het doet overal pijn. Tegenwind, modderpaden, blubberpaden, regen, trekkers die vlak voor mijn neus het wegdek vermalen, het niet aanwezige fietspad langs de hele drukke weg en de duisternis die sneller viel dan ik had verwacht.

Ik was dan ook wat verder afgezakt dan ik oorspronkelijk in het gehelmde hoofd had. Ik weet het niet eens zo goed meer, Burenzand-direct na de grens eerste weg rechts binnendoor Aahuis (met extra veel vals plat, klimmetjes en alles over zandpaden)-wederom binnendoor (nog nooit eerder gefietst!)Vredesdorf (inclusief centrumtocht door het wandelgebied)-Ouddorpje-Haarmolen-en vervolgens aan het dwalen door diverse blubbervenen-huis. Daar direct onder een hete douche en nu languit op de bank. Volgende keer lampjes mee...

1 opmerking: