maandag 19 februari 2007

soepie?



De meningen waren verschillend. Krien en Buuf Krattenstapelaar waren, na een middagje shoppen in de VerreOosterseLandenSupermarkt, thuisgekomen met tassenvol "vreemde dingen". Rare drankjes met bloesemextracten, witte paddestoelen of met veel energie. En een hoop raar voer.
Zoals het gedroogde soepgroentenpakket. Het zag er een beetje grauw en grijs uit en 't stonk ook een beetje. Niet gek dus dat de argwaan groot was en binnen twee happen werden de eerste schaaltjes al aan de kant geschoven. Het zal wel aan mij liggen, maar ik vond 'm heerlijk. Was dus ook enigzins teleurgesteld toen ik even later merkte dat K. himself de pan boven de wc had leeggekiept. Daar ging mijn zondagse soep.
De mie, droog zwart van kleur, maar na koken smerig grijs, vond ik minder. Net zoals de Jelly, vrolijk van kleur, maar smerig van smaak of het drankje met weetikveelhoediebloemenookalweerheten-smaak. Gatver!
Toch ben ik wel weer in voor een avondje vreemd eten. Of voor een Moksi Metti met dikke touw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten