vrijdag 5 januari 2007

conflict


We hebben al een tijdje een grappig conflict, Krien en ik. Het gaat om de plaats van de keukenrolhouder. Ik heb 'm met het koken het liefst achter me staan, op het "andere" aanrecht, maar elke keer weer grijp ik al kokende mis omdat het ding opeens links naast het fornuis staat.



Zo ook vanmorgen. Ik grijp voor de zoveelste keer mis als ik wat met een stukje keukenpapier wil schoonmaken. De rolhouder staat weer naast het fornuis. Wanneer ze dat gedaan heeft weet ik niet. Gisteren had ik 'm nog weer teruggezet.
Maar goed, ik heb het nodig en sta met één hand onhandig te trekken aan het papier (het is de andere hand die ik snel ff schoon wil maken nadat KlaasKat in de weg liep met het eten geven en een lading kattenvoer over mijn hand stootte) als het me duidelijk wordt waarom het niet wil. Ik ben zo linkshandig als de pest en het scheurt voor geen meter als het ding op de verkeerde plek staat. Ik ben er uit. Vanaf nu staat de rolhouder op het "andere" aanrecht...

7 opmerkingen:

  1. en dat denk jij......huhu alle natte troep op de grond omdat jij daarmee naar de andere kant van het aanrecht moet.
    vrees voor je dat hij nu alweer goed staat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waarom koop je er niet nog eentje bij? Dan zetten jullie hem beiden op de voor jullie apart juiste plek... Opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. is eigenlijk wel een goed idee van je, maar wie gaat 'zijn/haar' plekkie nu opgeven zodat de ander een nieuwe moet kopen?
    bij de weg; wel een fantastisch onderwerp om ruzie over te maken, zo'n keukenrolhouder.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volhouden HJ !!! van levens belang zo'n "waar-moet-de-keukenrol-staan-conflict" !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik wil wel voor scheidsrechter spelen in dit onoverkomelijke conflict. Via de koning salomonmethode komt er vast een oplossing... degene die echt van z'n* keukenrolhouder houdt, zal liever z'n* plekkie afstaan, dan dat de houder kapot wordt gemaakt... en dan is het vervolg makkelijk.... Dus, laat maar weten wanneer ik een gaatje in mijn agenda moet maken voor deze belangrijke beslissing.

    (* lees: zijn of haar)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij staat er weer hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen