dinsdag 12 december 2006

kerstkaartje


Even denk ik de eerste inzending voor de KerstMetHarmJobInHetWildUitdagingPrijzenfestival2006 (kopierecht) in de brievenbus vind. In een plastic hoesje zit een zwaar aangetast kerstkaartje. Even denk ik "KUNST", maar dan zie ik wat het is.
Het is een echt goed bedoeld kaartje. Helemaal uit Thee&Sandwichland. Van de familie die mij ooit als klein jongetje een week te gast hadden. Tijdens uitwisseling van twee basisscholen. Sindsdien is er altijd kaartcontact gebleven.

Wat er met het kaartje is gebeurd weet ik niet. Zo te zien heeft het ergens goed tussen een transportband gezeten, of is er tijdens de lange reis een hond op de post losgelaten. Het is echt knap dat het kaartje überhaupt in mijn brievenbus terecht is gekomen, er is slechts een heel klein deel van het adres te lezen. Alleen een stukje postcode, een huisnummer en een land zijn nog leesbaar.
Wat er in het kaartje geschreven staat is mij een groot vraagteken. Veel verder dan een hartelijke wens en een uitnodiging om toch eens langs te komen kan ik niet opmaken. Het telefoonnummer en eventueel emailadres zijn deels onderweg achtergebleven. Net zoals de rest van de tekst.
Wel bijzonder. Ga er maar snel eentje terugsturen...

Enne meedoen met de KerstMetHarmJobInHetWildUitdagingPrijzenfestival2006? Dat kan nog steeds! Fabriceer een bijzondere kerstwens voor Harm Job en maak kans op een geweldige prijs! Uiterste inzenddatum is kerstavond... Doe mee!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten